اخبار تکنولوژی

جاروبرقی رباتیک جدید MIJIA شیائومی

شیائومی جاروبرقی رباتیک جدید MIJIA را با قدرت مکش ۸۰۰۰ پاسکال و قابلیت ضد درهم‌تنیدگی معرفی کرد.

مجله دیجی تاپ ::روز گذشته شیائومی جاروبرقی رباتیک جدید MIJIA خود را معرفی کرد. هم‌اکنون این محصول جدید در مرکز خرید شیائومی چین در دسترس است. این مدل جدید حتی با ویژگی ضد درهم‌تنیدگی نیز عرضه می‌شود تا تجربه تمیز کردن بهتری را به کاربر ارائه دهد.

به گزارش گیزموچاینا، این غول فناوری چینی جاروبرقی رباتیک جدید MIJIA را با قدرت مکش ۸۰۰۰ پاسکال و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار وارد کرده است. اکنون کمی درباره ویژگی ضد درهم تنیدگی آن صحبت می‌کنیم. این جاروبرقی رباتیک جدید حتی می‌تواند موهای گیرکرده در برس تمیزکننده دستگاه را باز کند. جاروبرقی‌های MIJIA اغلب کاملا خودکار هستند نیازی به تعامل انسانی ندارند. تنها زمانی این دستگاه به کمک انسان نیاز پیدا می‌کند که قرار باشد جعبه گردوغبار آن تخلیه شود.

با این حال، استفاده طولانی مدت می‌تواند باعث کاهش کارایی تمیزکنندگی آن شود، زیرا مواردی مانند مو و ذرات گردو‌غبار بزرگ در برس جاروگیر گیر می‌کنند. اما مدلی که به‌تازگی عرضه شده می‌تواند خودش این موارد را رفع کرده و باعث شود عمر دستگاه افزایش پیدا کند. علاوه بر این، جعبه گرد و غبار ۴۵۰ میلی‌لیتری و مخزن آب ۲۵۰ میلی‌لیتری نیز برای آن تعبیه شده است. این دستگاه حتی به ماژول بی‌سیم دو حالته وای‌فای و BLE (بلوتوث کم انرژی) مجهز هستند.

به‌عبارت دیگر، کاربران می‌توانند حتی با نزدیک کردن گوشی خود به جاروبرقی رباتیک، این دستگاه را به اپلیکیشن MIJIA در گوشی‌های هوشمند متصل کنند. محصول جدید MIJIA با قیمت تقریباً ۳۶۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. البته قیمت فعلی این محصول در مرکز خرید شیائومی تقریباً ۳۰۰ دلار آمریکا اعلام شده است.

نمایش بیشتر
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا