اخبار تکنولوژیشبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی گوگل باز هم جنجال آفرید | این‌بار با تولید متن‌های بسیار عجیب

چت‌بات هوش مصنوعی گوگل بار دیگر دچار هذیان‌گویی شد.

مجله دیجی تاپ:: چت‌بات‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌توانند ابزار مفیدی برای دریافت پاسخ‌های سریع یا انجام کارهای پیچیده باشند. به‌هرحال، این ابزارها همواره مستعد توهم‌زدن نیز هستند و اکنون چت‌بات گوگل جمنای به‌دلیل باگی جدید متن‌های عجیب تولید می‌کند.

درطول چند روز گذشته برخی از کاربران چت‌بات جمنای گوگل با مشکلی جدید مواجه شده‌اند؛ این چت‌بات متن‌های بی‌معنی ارائه می‌دهد. این متن‌ها در برخی موارد شامل تکرار یک‌سری کلمات یا عباراتی می‌شوند که با طولانی‌ترشدن متن، بی‌ربط‌تر شده و با کاراکترهای عجیب‌و‌غریب پُر می‌شوند. پاسخ‌های چت‌بات طولانی هستند و در برخی موارد هیچ ارتباطی با سؤال کاربر ندارند. برخی از کاراکترها نیز نشان می‌دهند خروجی شامل تعدادی توکن‌ با فرمت‌بندی نامناسب است و به‌همین دلیل عملاً خواندن پاسخ غیرممکن می‌شود.

علت این پاسخ‌های عجیب گوگل جمنای مشخص نیست اما مشاهده‌ی چندین مورد از آن در ردیت فقط در هفته‌ی گذشته، به‌وضوح نشان می‌دهد این مورد درواقع مشکل جدیدی محسوب می‌شود و به‌احتمال زیاد از گوگل نشأت می‌گیرد.

نکته‌ی عجیب دیگر درمورد باگ چت‌بات جمنای این است که برخی از پاسخ‌های بی‌معنی آن با کلمات Full یا Full bor شروع می‌شوند. این مشکل در هر دو نسخه‌ی وب و موبایل چت‌بات مذکور مشاهده شده است.

چت‌بات هوش مصنوعی گوگل

چت‌بات هوش مصنوعی گوگل

همان طور که می دانید به دلیل محدودیت های ایجاد شده با پیش شماره ایران نمی‌توان در سایت OpenAI ثبت‌نام کرد و به همین ترتیب هم نمی توان از سرویس های پرطرفدار چت جی پی تی استفاده نمود.
اما خبر خوب اینکه در ربات تلگرامی هوش مصنوعی ArnaAi شما بدون نیاز به ثبت نام و کاملا رایگان، به سادگی می توانید از ربات هوش مصنوعی استفاده کنید.

این یکی از بهترین روش ها برای تولید محتوا در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی است و این امکان را به شما می دهد که با دسته بندی سوالات خود محتوای مناسب و مطلوبی برای سایت خود آماده کنید.

ربات تلگرامی چت با هوش مصنوعی

بهترین ربات چت با هوش مصنوعی تلگرام

یکی از بهترین ربات های چت با هوش مصنوعی، ربات “ArnaAi” است که در تلگرام طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ربات از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می کند و شما می توانید سوالات خود را از آن بپرسید و منتظر پاسخ باشید! یکی از قابلیت های کاربردی و خوب این ربات تلگرامی هوش مصنوعی ، امکان اتصال آن به گروه ها و حتی فعالیت در کانال شماست.

آرنا بات مجموعه ای از بهترین ربات های تلگرامی را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد که پیشنهاد میکنیم با عضویت در کانال علاوه بر آشنایی با سایر بات ها به آموزش های آن نیز دسترسی داشته باشید.
کانال ربات های آرنا ربات چت با هوش مصنوعی

‫0/5 ‫(0 نظر)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا