شبکه های اجتماعی
موضوعات داغ

تبدیل سریع اینستاگرام معمولی به بیزینسی

اکانت بیزینسی در اینستاگرام می تواند در رشد کسب و کارها مؤثر عمل کند، برای کاربرانی که قصد دارند بیزینس خود را در بستر اینستا آغاز و توسعه دهند.

مجله دیجی تاپ :: بیزینس اکانت اینستاگرام یا Business Profile قابلیتی عالی است که از سال ۲۰۱۶ در برنامه اینستاگرام فعال شده‌است، تا این سال افراد بسیار زیادی در سرتاسر دنیا از فضای اینستاگرام برای کسب و کار آنلاین استفاده کردند. بنابراین چنین طرحی برای تجارتهای اینستاگرامی برنامه‌ریزی و ایجاد شد تا بتوانند مدیریت بهتری روی پروفایل خود داشته باشند، و با تولید محتوای مفید در زمینه شغلی خود به افزایش درآمد برسند.

بیشتر بدانید : تولید محتوا چیست ؟

آموزش تبدیل اینستاگرام معمولی به بیزینس

  • ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام می شویم،از نوار پایین صفحه گزینه پروفایل خود را انتخاب می کنیم، تا وارد پروفایل اینستاگرام شویم.

  • در صفحه پروفایل، سه خط بالای سمت راست را انتخاب می کنیم.

  • در صفحه باز شده، گزینه settings را انتخاب می کنیم.

  • بعد وارد گزینه Account می شویم.

  • در قسمت پایین صفحه، گزینه Switch To Account را انتخاب می کنیم، بعد از این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که امکانات اکانت بیزینسی را معرفی میکند، شما گزینه Continue را انتخاب کنید.

  • اینستاگرام بیزینسی قابلیتی دارد که شما در ابتدا می توانید، شغل مورد نظر را انتخاب کنید، در واقع زمینه ای که در اینستاگرام حوزه ی فعالیت شماست، در قسمت Search (علامت ذره بین) شغلتان را تایپ کنید، و اگر تمایل دارید برچسب شغلی شما برای دیگران نمایش داده شود کلید Display On Profile را فعال کنید و پس از انجام این کارها گزینه Done را انتخاب کنید.

  • در صورتی که فعالیت شما جنبه تجاری دارد و برای خرید و فروش در آن فعالیت می کنید گزینه Business را انتخاب کنید.

  • در این قسمت اطلاعات قابل نمایش برای مخاطبین از شما خواسته می شود، در واقع این اطلاعات راه ارتباطی شما با مشتریان است، پس از تکمیل اطلاعات این بخش دکمه Next را انتخاب کنید، در صورت فعال کردن گزینه Display Contact Info اطلاعات شما نمایش داده می شود، در غیر این صورت اگر فعال نکنید هیچ اطلاعاتی دیده نمی شود.
شما می توانید هر زمان که بخواهید اطلاعات خود شامل آدرس ایمیل، شماره تماس و موقعیت مکانی روی نقشه، را ویرایش یا حذف کنید.

  • در آخرین مرحله از شما خواسته می‌شود که در صورت تمایل اکانت خود را به اکانت فیس بوکتان متصل کنید، اگر بخواهید این کار را بکنید Login to Facebook و در غیر این صورت Skip را انتخاب کنید.

در این مطلب، نحوه تبدیل اینستاگرام معمولی به بیزنس را آموزش دادیم.

با ما همراه باشید با مطالب دیگر از ویژگی اینستاگرام بیزینس، برای رشد کسب و کار آنلاین از مجله دیجی تاپ

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا