اخبار تکنولوژی

به زودی قابلیت جدید اینستاگرام نحوه نمایش پست ها در پروفایل!

طبق گفته برخی منابع معتبر، اینستاگرام در حال کار روی ویژگی‌ های جدیدی است تا به کاربران خود اجازه دهد نحوه نمایش پست‌ ها در پروفایل خود را شخصی ‌سازی کنند.

مجله دیجی تاپ :: اینستاگرام از محبوب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی محسوب می‌شود که به طور روزانه، کاربران بسیار زیادی از سراسر جهان در آن فعالیت دارند و عکس ‌های خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، هرچند هم اکنون راه ‌های زیادی در این اپلیکیشن برای ویرایش عکس‌ ها وجود دارد، اما نحوه نمایش عکس ‌ها در پروفایل کاربران غیرقابل تغییر است.

حال «الساندرو پالوزی»، منبع شناخته شده توییتر و مهندس معکوس اپلیکیشن توضیح می ‌دهد که این شبکه اجتماعی قصد دارد به کاربران خود اجازه دهد تا قسمتی از عکس ‌های موجود در پروفایل خود را برش بزنند تا فقط آن قسمت به سایر کاربران نمایش داده شود.

در واقع با این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تا نمای کلی پروفایل خود را بهبود دهند و تمام عکس ‌های موجود در آن به شیوه منظمی به نمایش گذاشته شوند، اوایل سال جاری میلادی هم پالوزی گفته بود که اینستاگرام مرتب کردن چیدمان پست ‌های کاربران را ممکن می‌ کند که احتمالا قابلیت جدید به آن مربوط می‌ شود.

انتخاب نسبت تصویر برای عکس‌ های اینستاگرام :

دومین قابلیتی که شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و ویدیوی متا برای شخصی ‌سازی به کاربران خود ارائه می‌ کند، امکان انتخاب نسبت تصویر برای کاور عکس‌ ها در فید اینستاگرام خواهد بود، این قابلیت هم اکنون در حال آزمایش است و به کاربران اجازه می ‌دهد تا عکس‌ های عریض ‌تری با نسبت تصویر 4:5 در فید خود داشته باشند.

هم اکنون هر دو قابلیت در حال آزمایش توسط اینستاگرام هستند و مشخص نیست که چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهند گرفت. اگرچه شرکت ‌ها پیش از ارائه قابلیت جدیدی آن ‌ها را آزمایش می ‌کنند، اما در برخی موارد، این قابلیت ‌ها به صورت عمومی ارائه نمی ‌شوند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام نیز این قابلیت‌ ها را در دسترس تمام کاربران خود قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا