تمرکز بیشتر اینستاگرام روی ویدیوها در سال 2022
«آدام موسری»، مدیرعامل اینستاگرام در پیام ویدیویی کوتاهی از اولویتبندی برنامههای این شرکت در سال ۲۰۲۲ خبر داد. او گفت اینستاگرام میخواهد تمرکز بیشتری روی ویدیوها داشته باشد و قابلیتهای درآمدزایی محتواسازان را افزایش دهد.
موسری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که سال آینده سال مهمی برای اینستاگرام خواهد بود. او گفت تمام ویدیوهای این پلتفرم پیرامون سرویس Reels متمرکز خواهند شد و توسعه این سرویس ادامه پیدا میکند. مدیرعامل اینستاگرام همچنین اعلام کرد که ابزارهای بیشتری برای درآمدزایی در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار میگیرد.
بهعلاوه، قرار است توجه بیشتری به بخش پیامرسانی این شبکه اجتماعی شود. اینستاگرام همچنین در ۲۰۲۲ به بحث شفافیت اهمیت بیشتری خواهد داد. موسری متعهد شد که قابلیتهای کنترلی بیشتری را به اینستاگرام اضافه کند. این شرکت در ماه مارس ابزارهایی را برای کنترل والدین ارائه کرد و از سال آینده قرار است روش نمایش زمانی محتواها را برگرداند.
اینستاگرام به توسعه ادامه میدهد :
منتها آنها در سال ۲۰۲۱ با موانعی هم روبرو شدند. برای مثال، پروژه اینستاگرام کودکان به خاطر نگرانیهایی که پیرامون آن وجود داشت به حالت تعلیق درآمد.
با این حال، به نظر میرسد که مهمترین تمرکز اینستاگرام در سال آینده میلادی بر بخش ویدیوها خواهد بود. این شبکه اجتماعی در چند وقت اخیر تغییرات زیادی را در این قسمت ایجاد کرده است. آنها در ماه اکتبر سرویس IGTV را غیرفعال کردند و همهچیز را به زیرمجموعه Reels آوردند. حالا دیگر محدودیت قبلی از بابت مدت زمان ویدیوهای فید اصلی اینستاگرام وجود ندارد، اما کاربران برای مشاهده کامل ویدیوها باید روی آنها ضربه بزنند.
موسری ماه گذشته میلادی به مجلس سنای آمریکا رفت و قول داد که دسترسی معنادار به اطلاعات این شبکه اجتماعی را برای محققان شخص ثالث فراهم میکند تا امکان انجام مطالعات درباره اثرات این شبکه اجتماعی بر کاربران و به ویژه نوجوانان وجود داشته باشد.